Rejestracja  | Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Czarownica
2013-03-08, 10:47
Wędrujący Dziewiąty Mag - Zdrada
Autor Wiadomość
hlukaszuk 
Nadworny Smok


Dołączyła: 29 Sie 2010
Posty: 1696
Skąd: z nicości
Wysłany: 2012-12-03, 06:40   Wędrujący Dziewiąty Mag - Zdrada

Dziewiąty Mag cz. II - Zdrada



Autor: Reystone A. R.
Rok wydania: 2012
Wydawnictwo: Nasza księgarnia
Liczba stron: 544


1. Przewiduję 5 miejsc, ale nie ma problemu, żeby ta lista mogła się wydłużyć.

2. Czas przechowania - 2 tygodnie.

3. Kara za przetrzymanie - rysunek smoka lub historyjka o smoku :-P

4. Po przeczytaniu proszę o wpis z opinią w temacie o książce na forum.

Lista:
1) Czarownica
2) AISA
3) Sophie
4) destrakszyn (nie wierzę, że to robię xD)
5) Blair
6) Kara
_________________
Kto wie, może Śmierć sypia z pluszowym misiem? Nigdy w życiu.
 
     
kara663 
Weteran
vampiria


Wiek: 24
Dołączyła: 30 Maj 2010
Posty: 457
Skąd: z trumny
Wysłany: 2012-12-03, 13:58   

Ja bym się chętnie zapisała, ale gdzieś pod koniec :-D
_________________
- Wyglądasz, jakby palił ci się dom – zaobserwowała Rene.
- Po prostu myślę o tym, że kiedy Wszechświat decyduje dać ci w zęby, to nigdy nie
poprzestaje na tym – kopie cię jeszcze kilka razy w żebra i zrzuca ci błoto na głowę.
- Jeżeli masz szczęście to jest to błoto.
 
 
     
hlukaszuk 
Nadworny Smok


Dołączyła: 29 Sie 2010
Posty: 1696
Skąd: z nicości
Wysłany: 2012-12-04, 11:13   

Książka dziś poszła do Dorotki

Czarownica: Fajnie
_________________
Kto wie, może Śmierć sypia z pluszowym misiem? Nigdy w życiu.
 
     
Czarownica 
Gawron


Dołączyła: 23 Cze 2010
Posty: 2714
Skąd: z planety Ziemia
Wysłany: 2012-12-07, 16:04   

Książka dotarła, biorę się za czytanie
 
     
AISA 
Moderator


Dołączyła: 10 Sie 2010
Posty: 761
Wysłany: 2012-12-19, 11:38   

Książka od wczoraj jest u mnie
 
     
AISA 
Moderator


Dołączyła: 10 Sie 2010
Posty: 761
Wysłany: 2013-01-09, 19:38   

Książkę posłałam do Sophie.
 
     
hlukaszuk 
Nadworny Smok


Dołączyła: 29 Sie 2010
Posty: 1696
Skąd: z nicości
Wysłany: 2013-01-10, 07:34   

A kiedy zobaczymy smoka?! :-P

Czas przechowywania książki - 2 tygodnie minął 02.01.2013r.

Czarownica: Hlu - Święta były, odpuść :-)

WereWolf: Co odpuść, jakie odpuść?! Nie ma zmiłuj, kara musi być! :twisted:
_________________
Kto wie, może Śmierć sypia z pluszowym misiem? Nigdy w życiu.
 
     
AISA 
Moderator


Dołączyła: 10 Sie 2010
Posty: 761
Wysłany: 2013-01-10, 13:59   

O cholera faktycznie. Sorki nawet nie wiedziałam, że tak przeciągnęłam... To jak coś zmaluję to pokażę, ale najwcześniej koło soboty. Pasuje Hlu?

WereWolf dzięki za wsparcie.

WereWolf: Proszę bardzo. Polecam się na przyszłość :mrgreen:
 
     
Sophie 
Moderator
Mały Tyran


Wiek: 25
Dołączyła: 24 Sie 2010
Posty: 2819
Skąd: skc
Wysłany: 2013-01-10, 16:50   

Książka jest już u mnie.
_________________
Oh yes Daddy is home and he ain’t happy.
 
     
Blair 
Junior Admin


Wiek: 23
Dołączyła: 26 Mar 2011
Posty: 1463
Skąd: I tak nie trafisz
Wysłany: 2013-01-13, 12:35   

Hlu, a ja dopisać się mogę? Bo mi się post Sophie spodobał. :mrgreen:
_________________
One prerson's craziness is another person's reality
- Tim Burton
 
 
     
hlukaszuk 
Nadworny Smok


Dołączyła: 29 Sie 2010
Posty: 1696
Skąd: z nicości
Wysłany: 2013-01-13, 13:45   

Już wpisane. Książka, która budzi straszne kontrowersje ma niezłą popularność. To jest sprzeczne, bo te kontrowersje są raczej negatywne. ;-)
_________________
Kto wie, może Śmierć sypia z pluszowym misiem? Nigdy w życiu.
 
     
Sophie 
Moderator
Mały Tyran


Wiek: 25
Dołączyła: 24 Sie 2010
Posty: 2819
Skąd: skc
Wysłany: 2013-01-14, 18:16   

Dziś książka została przekazana Destrukcji.
_________________
Oh yes Daddy is home and he ain’t happy.
 
     
kara663 
Weteran
vampiria


Wiek: 24
Dołączyła: 30 Maj 2010
Posty: 457
Skąd: z trumny
Wysłany: 2013-01-14, 18:25   

Hlu, jeśli to nie problem i blair wyrazi zgodę, to mogłabym wylądować na ostatnim miejscu? Za tydzień lece do Anglii i wracam 1 lutego, a do tego czasu des minie termin.
_________________
- Wyglądasz, jakby palił ci się dom – zaobserwowała Rene.
- Po prostu myślę o tym, że kiedy Wszechświat decyduje dać ci w zęby, to nigdy nie
poprzestaje na tym – kopie cię jeszcze kilka razy w żebra i zrzuca ci błoto na głowę.
- Jeżeli masz szczęście to jest to błoto.
 
 
     
hlukaszuk 
Nadworny Smok


Dołączyła: 29 Sie 2010
Posty: 1696
Skąd: z nicości
Wysłany: 2013-01-15, 06:50   

No problem, jeśli Blair nie ma nic przeciwko to niech zmieni miejsce zaszeregowania.
_________________
Kto wie, może Śmierć sypia z pluszowym misiem? Nigdy w życiu.
 
     
Blair 
Junior Admin


Wiek: 23
Dołączyła: 26 Mar 2011
Posty: 1463
Skąd: I tak nie trafisz
Wysłany: 2013-01-15, 15:37   

kara663 napisał/a:
Hlu, jeśli to nie problem i blair wyrazi zgodę, to mogłabym wylądować na ostatnim miejscu? Za tydzień lece do Anglii i wracam 1 lutego, a do tego czasu des minie termin.
Też chcem do Anglii!! :-( Dla mnie żaden problem, można zmienić kolejność.

kara663: Wbijaj do mnie, do walizki cię zapakuje i będzie miało dziecię siostrzane nową zabawkę :-P

Blair: No ja nie wiem, nie wiem... Powinnam się bać? To dziecię siostrzane bardzo często zmienia zabawki? :-P

kara663: Nom, zdecydowanie za często :-P
_________________
One prerson's craziness is another person's reality
- Tim Burton
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl created by enquish from Slums-Attack.org