Polskie Wydanie Silver Borne
Moderatorzy: Administratorzy, Moderatorzy, Junior Admini
Polskie Wydanie Silver Borne
Krążą już pierwsze plotki o polskim wydaniu kolejnej części przygód Mercy. Jak zwykle, na tym etapie, największe emocje budzi przekład tytułu, oraz zapewne i spodziewana okładka :)
Co do tej drugiej myślę że Fabryka nie wyłamie się z obecnej konwencji - chyba zdają sobie sprawę, że czekałoby ich obdarcie żywcem ze skóry i kąpiel we wrzącym oleju.
Ale co z tytułem? Padła nazwa "Zrodzony ze Srebra", u mnie nie budzi zastrzeżeń, ale ja jestem laikiem gdyż:
a) Nie znam całości książki
b) angielski to nie mój konik.
Co Wy o tym sądzicie? Macie jakieś inne propozycje?
Co do tej drugiej myślę że Fabryka nie wyłamie się z obecnej konwencji - chyba zdają sobie sprawę, że czekałoby ich obdarcie żywcem ze skóry i kąpiel we wrzącym oleju.
Ale co z tytułem? Padła nazwa "Zrodzony ze Srebra", u mnie nie budzi zastrzeżeń, ale ja jestem laikiem gdyż:
a) Nie znam całości książki
b) angielski to nie mój konik.
Co Wy o tym sądzicie? Macie jakieś inne propozycje?
I read a book about the self, Said I should get expensive help.
To są właśnie rzeczy
jakie przychodzą mi do głowy
kiedy siedzę w domu podczas burzy,
czekając na telefon od kuratora sądowego
To są właśnie rzeczy
Widziałam ten tytuł na Fejsie Fabryki i muszę przyznać, że jako laikowi mi się spodobał i nie wzbudził zastrzeżeń. Książkę czytałam, ale to już było dawno i z miłą chęcią przeczytam wydanie po polsku na papierze. Co do okładki też mi się wydaje, że nie zboczą z kursu.To są najlepsze okładki jakie widziałam w polskim wydawnictwie.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2012, 08:30 przez hlukaszuk, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto wie, może Śmierć sypia z pluszowym misiem? Nigdy w życiu.
Ja tej książki całej nie czytałam, przyznaję, że jakoś mi sie ciągnie, więc nie potrafię określić czy tytuł pasuje czy nie. Na razie - podoba mi się. Brzmi zgrabnie